I prayed for a soul mate, then realized that we are unique beings.
I prayed for guidance, then confidence welled up from my being.
I prayed for happiness, so I turned away from selfishness.
I prayed for world peace, so I turned away from judgment and prejudice.
I prayed for wealth, then remembered being healthy.
I prayed for a change, so I had a new idea.
I prayed for a miracle, then found myself miraculous.
I prayed for love, then let him out.
(Zen Raikai Reiki)

Orei por uma alma gêmea, então percebi que somos seres únicos.
Orei por orientação, então a confiança jorrou do meu ser.
Eu rezei por felicidade, então afastei-me do egoísmo.
Eu rezei pela paz mundial, então afastei-me dos julgamentos e dos preconceitos.
Orei por riqueza, então lembrei-me de estar saudável.
Eu rezei por uma mudança, então tive uma nova ideia.
Rezei por um milagre, então percebi-me miraculoso.
Rezei por amor, então o soltei.
(Zen Raikai Reiki)

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog

to those who seek àqueles que buscam

idiocy of guilt idiotice da culpa